de vorbă cu Tine, povești :)

Am uitat cum Te iubesc

M-am întrebat, așa,

din senin… cum Te iubesc?!

Și m-am gândit,

”oare ca pe un om? În mod firesc?

Sau e ceva mai mult de-atât?”

Și mi-am spus,

”bineînțeles! Cu mintea!”

Dar cum aș putea numi rațiunea,

dragoste, când tot ce-ajunge-n minte

este prelucrat și fin analizat?!

Să fie oare dragostea

doar o concluzie aparent potivită

pentru anumite argumente prezentate

într-un context oarecare?

Și-apoi… ce-a mai rămas?!

Ah, am uitat!

Cu <3! E chiar paradoxal

cum folosim acest semn atât de mult

ca și simbol al dragostei,

dar când iubim, de multe ori

iubim cu mintea sau simțirea.

Cum am putut să uit?

Căci inima

și numai inima ne-o ceri,

Tu, Doamne!

Și numai asta o dorești

de la noi.

Dar să fie întreagă

și fără pată,

ne-mpărțită

și curat păstrată

… pentru Tine!

Fiule, dă-mi inima ta şi să găsească plăcere ochii tăi în căile Mele.
Proverbe 23:26
1 thought on “Am uitat cum Te iubesc”

Lasă un răspuns

