povești :)

Gând de seară

Sunt atât de multe…, Doamne,

în seara asta, pe cer…, stele,

încât mă-ntreb cum se poate

să le pui nume la toate…

 

Sunt atât de multe…, Doamne,

în clipa asta, ‘n minte…, gânduri,

că mă-ntreb cum poți, Tu, oare,

să le-asculți pe fiecare…

 

Sunt atât de multe…, Doamne,

astăzi, în lume…, probleme,

că mă-ntreb cum poți, acum, Tu,

să îmi faci și mie moftu’…

 

Sunt atât de multe…, Doamne,

chiar acum, pe drumuri…, inimi,

că mă minunez că-Ți pasă,

să ajungă toate-acasă…

 

Sunt atât de multe…, Doamne,

chiar acum, în min’…, cuvinte,

c-aș putea, din ele, face,

o scară, s-ajung la Tine!

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

