povești :)

Când am înțeles…

Când am înțeles ce-nseamnă Golgota… am înțeles că iubirea adevărată este aceea care suferă, dăruiește, rabdă și se jertfește până la ultima picătură de sânge… fără să se gândească la sine…

Când am înțeles ce-nseamnă suferința… am renunțat din a mai întreba mereu: „Ce-am făcut să merit asta?!” Și-am început să mulțumesc pentru frumusețea sufletească sculptată în timpul încercării…

Când am înțeles ce-nseamnă răbdarea… am încetat să mai număr orele și zilele murmurând: „Doamne, dar cât trebuie să mai aștept?!” Și-am început să zic: „Timpul Tău, Doamne, nu timpul meu!”

Când am înțeles frumusețea… am renunțat la a mai pretinde perfecțiunea… și-am început să iubesc oamenii și să mă accept pe mine pentru ceea ce sunt… nu pentru ceea ce mi-aș dori sau pentru ceea ce „ar trebui” să fiu…

Când am înțeles ce culoare are fericirea… am înțeles că lucrurile mici, tocmai acelea pe care le ignorăm cel mai des, sunt binecuvântările noastre cele mai mari. Și-am mai înțeles că nu toți oamenii fericiți râd. Alții mai și plâng…

Când am învățat limba umilinței, am înțeles că niciodată nu ești suficient de jos atât timp cât te mândrești cu propria-ți smerenie… Și-am început să cred că modestia este una dintre cele mai frumoase bijuterii pe care o poți purta. Și se asortează perfect la orice ținută. 😄

Când am întrezărit adevărata bunătate, am înțeles secretul din spatele dăruirii fără a mai aștepta ceva în schimb. Și-am încetat să o mai consider o slăbiciune, după cum cred mulți în ziua de astăzi.    Să fii bun e lucru mare.

Când am înțeles că, în ciuda tuturor acestor lucruri pe care le-am înțeles, mai am atâtea altele de înțeles, am descoperit înțelepciunea. Și de atunci încerc să o descopăr tot mai mult. Zi de zi. Și nu cred că-i voi ajunge vreodată capătul…

Curând…. am înțeles și faptul că sunt multe lucruri pe care nu le voi înțelege, poate, niciodată. Și totuși, asta nu trebuie să mă oprească din a trăi… din a trăi cu bucurie fiecare clipă…

Cu toate astea, știu, că într-o bună zi, de fapt, în cea mai bună „zi”, voi înțelege totul… Căci voi fi alături de Cel care a creat totul… Cel care este totul… Și Cel care cunoaște totul… pentru totdeauna…

 

 

 

 

Lasă un răspuns

