povești :)

Provocare

Prefer tăcerea, în locul zgomotului; dar Tu, Doamne, m-ai lăsat în freamătul mulțimii.

prefer faptele, în locul vorbelor; dar Tu, Doamne, mi-ai trimis cuvinte ispititoare.

prefer sufletul, în locul chipului; dar Tu, Doamne, mi-ai adus în cale și carcase goale, dar strălucitoare.

prefer înțelepciunea, în locul diplomelor; școala o face omul, dar înțelepciunea o dă Domnul.

prefer simplitatea, în locul pomposului; adevărata valoare se găsește-n lucrurile simple.

prefer sinceritatea, în locul ipocriziei; dar Tu, Doamne, m-ai învățat cum să mă comport și în astfel de cazuri.

prefer oamenii, în locul lucrurilor materiale… iar Tu, Doamne, ai făcut din toate o provocare.

 

 

Văd că nu ai de gând să mă lași să răsuflu ușurată. Tu mă vrei matură. Și zi de zi mă crești. Prin câte o provocare.

1 thought on “Provocare”

Lasă un răspuns

